به روشهای زیر می توانید با کارمندیار تماس بگیرید :
1) به شمارهی 82282534 021 مدارک و نامههای خود را فکس نمایید.
2) به راحتی از طریق فرم زیر می توانید با کارمندیار تماس بگیرید.
پاسخ:
سلام
لطفا شماره تماس خود را به صورت " نظر خصوصی " برای ما ارسال کنید تا همکاران اداره بیمه ودرمان وزارتخانه بتوانند با شما تماس بگیرند و ان شاء الله مشکل شما برطرف شود .
پاسخ:
سلام
کارمندیار از پیشنهاد هوشمندانه شما متشکر می باشد .
به زودی تغییر مورد نظر در سایت اعمال خواهد شد .
منتظر نظرات سازنده شما هستیم .
پاسخ:
بله ، قابل پرداخت است
پاسخ:
سلام
لطفا در بخش زیر مشکل خود را درج نمایید :(کلیک نمایید)
پاسخ:
سلام
از دقت نظر شما متشکریم .
حتما نظرات شما در طراحی سایت اعمال خواهد شد .
پاسخ:
بابت هزینه زایمان کلا یک میلیون تومان پرداخت می شود و مابقی هزینه می بایست توسط بیمه شده پرداخت گردد .
پاسخ:
سلام
با شما تماس می گیریم .
پاسخ:
سلام
1- خیر , برای مشاهده تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان محترم
اینجا کلیک کنید .
2- در لیست تعهدات مشاهده بفرمایید .
3- خلاصه تعهدات را در جواب سئوال می توانید مشاهده بفرمایید .
پاسخ:
سلام
به تعاون و اموررفاهی محل خدمت خود مراجعه فرموده و نامه ای مبنی بر معرفی شماره حساب جدید شما به نمایندگی شرکت آتیه سازان حافظ طرف قرارداد آن منطقه ، دریافت و همراه با نامه به آن نمایندگی مراجعه نمایید .
پاسخ:
سلام
لطفا شماره تماس خود را برای ما بنویسید تا با شما تماس بگیریم .
این مشکل حل شدنی است .
پاسخ:
سلام
هنوز هم چنین امکانی در سایت کارمندیار هست .
اینجا کلیک کنید و مطلب شماره 1 را ببینید .
پاسخ:
سپاسگزاریم
الحمدلله رب العالمین
پاسخ:
سلام
به خاطر مشکل پیش آمده برای شما متاسفیم ، مشکل پیش آمده به علت اعلام شماره اشتباه از سوی مرکز رفاهی بود که بعد از استعلام تصحیح شد .
از اطلاع رسانی شما متشکریم .
پاسخ:
سلام
بله قرارداد به مدت یکسال دیگر با شرکت آتیه سازان حافظ با همان شرایط قبل تمدید گردید .
پاسخ:
سلام
برای احترام به شما همکار عزیزمان پیام شما را به صورت کامل در سایت آوردیم .
آرزوی ما بهبودی شما و آرامش همکاران بزرگوارانمان است .
همکار بزرگوار شماره تماستان را برای ما ارسال بفرمایید ، حداکثر تلاشمان را برای حل مشکلتان خواهیم کرد .
با احترام ، در صورت عدم اعلام شماره تماسی از سوی شما جهت پیگیری همکاران ما ، بی شک شما از کارگزاران ودیگر رقبای شرکتهای بیمه هستید که قصد سیاه نمایی و به دست گرفتن قرارداد و سود و زیان خود می باشید .
منتظر شماره تماس شما هستیم .
پاسخ:
سلام
پیگیری حق شماست .
بدون کدملی و . . . شماره تماس و . . . و هیچ گونه اطلاعات دیگری چطور انتظار پیگیری از همکاران ما دارید ؟!!!
لطفا اطلاعات خود را برای پیگیری ارسال بفرمایید !
پاسخ:
سلام
متشکرم
پیگیری ها شروع شده و همکاران ما بزودی با شما تماس می گیرند .
پاسخ:
به اداره تعاون و اموررفاهی منطقه محل خدمت خود مراجعه فرمایید .
پاسخ:
سلام
از طریق تعاون و اموررفاهی منطقه محل خدمت خود پیگیر موضوع شوید .
پاسخ:
سلام
سریعا به تعاون و اموررفاهی محل خدمت خود مراجعه نمایید و درخواست پیگیری کنید .
پاسخ:
سلام
اگر فرم ثبت نام بیمه تکمیلی را تکمیل نموده و به تعاون و اموررفاهی منطقه محل خدمت خود تحویل داده اید حتما به ایشان مراجعه نموده و پیگیری نمایید .
پاسخ:
لطفا مشخصات زیر را به صورت خصوصی برایمان ارسال نمایید :
1- کدملی
2- کدپرسنلی
3- شماره پذیرش که از مامور بیمه آتیه سازان دریافت نموده اید .
پاسخ:
تبصره 5) جبران هزینه اروتز و پروتز مطابق تعریف وزارت بهداشت، پروتزهایی در تعهد میباشد که داخل بدن به کار رفته و با تجویز پزشک معالج و تأیید پزشک معتمد طرف اول بر اساس نرخ مراکز مجاز و معتبر تجهیزات پزشکی که در سایت وزارت بهداشت و درمان موجود باشد و در خصوص اروتز صرفاً آتلهایی همچون گردنبند، کمربند، زانوبند و ... که توسط پزشک متخصص ارتوپدی و مغز و اعصاب تجویز گردد مورد تعهد میباشد. در نتیجه مواردی همچون عصا، واکر، سمعک، ویلچر، کفش و کفی طبی، دستگاه فشارسنج و سایر موارد در تعهد این قرارداد نمیباشد.
پاسخ:
بله قابل پرداخت می باشد .
پاسخ:
سلام
درخواست شما سریعا پیگیری خواهد شد .
پاسخ:
سلام
لطفا سریعا به صورت خصوصی ( نام و نام خانوادگی - کدملی - شماره پذیرش مدارک شما توسط مامور بیمه ) را برای ما ارسال نمایید .
پیگیری درخواست شما فقط با در دست داشتن نام و نام خانوادگی ممکن نیست .
پاسخ:
سلام
برای فرزند دوم هزینه نازایی قابل پرداخت نیست .
پاسخ:
سلام
بله
روی لینک زیر کلیک کنید و در صفحه گشوده شده روی مطلب شماره 1 کلیک کنید :
http://karmandyar.ir/post/talaii
پاسخ:
سلام
خیر هزینه سمعک قابل پرداخت نمی باشد .
پاسخ:
سلام
با در دست داشتن رسید به مامور بیمه حاضر در منطقه ی محل خدمت خود مراجعه فرموده و درخواست بررسی موضوع را نمایید .
در صورتیکه پاسخ مورد نظر را دریافت نکردید با نوشتن یک نامه ی درخواست بررسی مجدد پرونده به اداره تعاون و اموررفاهی منطقه محل خدمت خود مراجعه کنید .
پاسخ:
سلام
مورد شما برای پیگیری ارسال شد .
و
این پاسخ از شرکت آتیه سازان برای مورد شما داده شده است :
با سلام
سند
این بیمه شده در تاریخ مهر 95 در بیمارستان گلستان نیروی دریایی برای
جراحی هیسترکتومی لاپاراسکوپیک انجام شده بود که طبق همترازی با
بیمارستانهای وابسته به ارتش و کد 501810برابر با 43 کای جراحی همراه با کد
تعدیلی لاپاراسکوپی همتراز شده است.هزینه پرداختی این بیمار همرا با
لوازم تهیه شده در خارج از بیمارستان مبلغ 59/800/000 ریال می باشد که بیمه
پایه 7/740/000ریال از بابت لوازم پرداخت کرده و آتیه سازان نیز کلا مبلغ
34/180/717 ریال تائید کرده است. کل کسورات بیمار در این پرونده 17/879/283
ریال می باشد که به دلیل کای بالای جراح و تفاوت تجهیزات غیر بیمه ایی
بیمار می باشد.
همچنین بیمار در تاریخ 95/1/14 با حواله 12531390
هزینه تفاوت غیر بیمه ایی بیمارستان طرف قرارداد و سونوگرافی بدون جواب
فرستاده بود که کلا عودت داده شده تا هزینه سونو با جواب ارسال گردد.و
هزینه بیمارستان غیر قابل پرداخت خواهد بود.
پاسخ:
سلام
مورد شما برای پیگیری ارسال شد .
پاسخ:
سلام
مدارک را تحویل شعب شرکت آتیه سازان نمایید در صورتیکه درتعهد باشد با کسر فرانشیز پس از بررسی پرداخت می شود .
پاسخ:
سلام
بر اساس تعرفه فیزیوتراپی قابل پرداخت می باشد.
ضمن خسته نباشی اینجانب مبلغ 5400000ریال مدرک قانونی و کامل فرستا ده ام اما متا سفانه مبلغ 1300000ریال به حساب بنده ریخته شده پس بقیه هزینه ها چه شده ؟
کد پذیرش 6015277
کد بیمه 131103738