.

         

  • کارمندیار

نظرات (۹۰)

ازشفاف سازی پرداخت هزینه ها واقعا راضی ام.
دستتون دردنکنه.
فکری برای داندانپزشکی کنید ممنون
خواهش  می کنیم جمع فرهنگیان از پذیرش بیمه خودداری کنید
ما از پرداخت  هزینه ها  خدماتی که ارایه نمی شود  پول کلانی که میگیرد فقط به فکر منفعت خود هستید به این خاطر هم اگر با شما قرداد تمدید کنید ما جمعی از فر هنگیها انصراف خواهیم داد  بیمه ایران کجا شما کجا
پاسخ:
ما ؟ ! ! !    شما ؟
ما همکاران شما در آموزش و پرورش هستیم نه . . . !
کمی منصف باشیم . . .

با توجه به مفاد قرارداد با آتیه سازان انصافا در ماههای پایانی عملکردش خوب بود. اما بسیار مطلوبتر می شد اگه بند مربوط به تحویل شش ماهه اسناد در قرارداد جدید حذف می شد. یا اینکه واحد تعاون و رفاه همچون بسیاری از نهادهای خدمت رسان برای هر عضو شرایط و مفاد قرارداد رو در بروشوری چاپ و ارسال می کرد.
پاسخ:
سلام
فلسفه بوجود آمدن سایت کارمندیار نیز همین است .
لطفا ما را در امر اطلاع رسانی به همکاران عزیزمان یاری داده و سایت را به همکاران دیگر نیز معرفی نمایید .
گویا اعلام شده بیمه طلایی برای 4 ماه با همان تعهدات قبلی ولی با هزینه 15 هزار تمدید شده حالا تکلیف فرهنگیانی که در سال قبل انصراف دادند و میخواهند جدیدا ثبت نام کنند چی میشه؟
پاسخ:
سلام
همکار عزیز فرآیند ثبت نام اولیه , انصراف از بیمه تکمیلی و تمدید پوشش‌های بیمه سال قبل , کمافی‌السابق , از تاریخ 01.03.1394 شروع می شود .
همکارانی که درخواست ایشان یکی از فرآیندهای مذکور است می توانند به تعاون و امور رفاهی منطقه محل خدمت خود مراجعه نمایند .
  • همکار (در جواب حسین)
  • من با شما مخالفم , من یه عمل سنگین داشتم که بیمه تکمیلی به دادم رسید , خدا خیرشون بده , خیلیهای دیگه رو می شناسم که اینطور بودن . الکی سیاه نمایی کردن هنر نیست حسین آقا , باید پیشنهاد بدیم بهتر بشه این بیمه نه اینکه غر بزنیم فقط
    باسلام
    ما که شفاف سازی در زمینه پرداخت هزینه ها از بیمه آتیه سازان ندیدیم
  • معلم(در جواب فرهنگی)
  • دوست عزیز(فرهنگی)
    اگه شفافیت رو اینجوری برداشت کنیم : که به خودمون زحمت ندیم متن کامل قرارداد رو بخونیم، یا از میزان ریسک بیمه درمان در هر شرکت بیمه ای اطلاع نداشته باشیم،یا همین سایت کارمندیار رو با همه اطلاعات متنوع و موجودش مشاهده نکنیم ، یا منتظر حضور کارمندان شرکت های بیمه یا واحدهای تعاون و رفاه جهت توضیح در منزلمون به صورت حضوری باشیم واقعا شفاف سازی نشده!!!!!!1اما اگه همکاران فرهنگی واحد تعاون و رفاه با همکاری شرکت بیمه گر برای اولین بار در طول فعالیت بیمه طلایی و با جرات میشه گفت برای اولین بار در سطح کل نهادهای دولتی تمام اطلاعات مربوط به قرارداد(از زمان عقد قرارداد ، ثبت اطلاعات بیمه شدگان ، ثبت اسناد تحویلی به نمایندگان شرکت ، ثبت هزینه های تائید شده ، تعرفه خدمات مورد تعهد و .....) را در سایت کارمند یار و سایت شرکت آتیه سازان جهت مشاهده وضعیت نشان میدن اگه این شفافیت نیست بایستی به معنای کلمه شفافیت شک کرد. البته تمام این توصیفات به معنی به حد مطلوب رسیدن انتظارات به حق فرهنگیان نیست بیلکه لازمه تلاش بیشتری برای جلب رضایت انجام بشه. و اما پیشنهاد بنده:
    1-سقف تعهدات در خدماتی که دارای سقف هستند برداشته یا بیشتر بشه 2- مراکز درمانی طرف قرارداد بیشتر و جهت جلب رضایت آن مراکز پرداخت هزینه های آنان زودتر انجام بشه3- در شهرهای بالای 50هزار نفر جمعیت نمایندگی ویژه گذاشته بشه تا کل بررسی اسناد و پرداختی های معلمان و مراکز درمانی سریعتر در همان نمایندگی انجام و اطمینان و اعتماد بیشتر بشه 4- بعضی محدودیتها در دریافت مدارک حف بشن(مثل: 6 ماه فرصت تحویل مدارک - پرینت کامپیوتری چشم برای عینک- مشکل سهل انگاری پزشک در ممهور نمودن نسخه پزشک و ارجاع فرهنگیان به مطبها برای رفع این مشکل- مشکل کپی مدارک بیمه گری مانند صفحه اول دفترچه و فیش حقوقی - و....)
    پاسخ:
    همکار بزرگوار سلام
    از دقت نظر شما و پیشنهادات سازنده‌اتان متشکریم .
    منتظر نقطه نظرات همکاران فرهیخته‌ی دیگر هستیم تا ان شاء الله خدماتی در شأن فرهنگیان گرانقدر ارایه شده و مشکلات کمتر شوند .
  • محمد مهرپرور
  • ارائه نظرات سازنده چه در باب نقد و یا پیشنهاد از طرف معلمان که طرف اصلی این نوع قراردادها هستند نشان دهنده حس مسئولیت و یا ارزش گذاشتن به رفاه خویش و در نتیجه آرامش در ارائه خدمت است. در میان نظرات ، اکثرا به نکته هایی بسیار مفید برخورد خواهد شد که دال بر تیزبینی و قدرت نقد و تفکر فرهنگیان است و بر این اساس به خود می بالم که جزء بسیار کوچکی از این جمعیت فرهیخته هستم. اما متاسفانه موارد اندکی نیز مشاهده می شود که نظرات ،جدای از نقد یا توصیف بدون تامل و تفکر بوده و نگران به حال دانش آموزانی خواهم بود که معلم آنان چنین بدون اندیشه و تحقیق در محکمه خویش ،حکم صادر می کنند و فقط براساس تجربه خویش که شاید در این تجربه خود براساس قول و قرار عمل ننموده اند به تحقیر و یا توصیف افراد میپردازند. شناخت کامل توافق و آگاهی از تمام جزئیات و شرایط حاکم بر دو طرف توافق خواهد تواست مارا در ارائه نظرات سازنده یاری رساند. حقیر با تجربه همکاری در امور بیمه درمان و سابقه زیاد در آموزش و پرورش در وضعیت کنونی تمدید همین قراردادرا با پرداخت ماهیانه 15 هزار از طرف فرهنگیان و 15 هزار از طریق سازمان مطلوب ارزیابی میکنم که گویا بر همین اساس برای 4 ماه تمدید شده است. هرچند موارد پیشنهادی ذکر شده در نظر آقا یا خانم (معلم) در بالا مورد تائید بنده نیز می باشد. در نهایت توجه به جزئیات قرارداد به نوعی که نیاز به تفسیر شرکت بیمه گر برای دریافت اسناد پزشکی و یا آموزش و پرورش به نفع خود نداشته و روشن بودن کل موارد لازمه اجرای صحیح و رضایت معلمان خواهد بود. آنچه یک معلم درخواست دارد ضرر رساندن به شرکت های بیمه نیست اما حق خود میداند از تمام ظرفیت خدمات مورد توافق بدون وجود مانع و خللی و در اسرع وقت استفاده نماید این امر آسایش و رضایت را به همراه دارد.
    نحوه پرداخت هزینه ها خصوصا در زمینه هزینه عینک در استان قزوین بسیار نامطلوب می باشد.
    با سلام لطفا هزینه داروها خارجی که جز تعهد بیمه پایه نیست و نمونه داخلی ندارد که انصافا فشار زیادی از بابتشون به ما وارد میشه رو جز پوشش قرار دهید
    تعهد هزینه داندانپزشکی و نیز افزایش سهم دولت حق بیمه مورد درخواست هست.
    باسلام ماهرجا برای گرفتن دارو مراجعه کرده ایم گفتند شامل بیمه نمی شود وآزاد پرداخت شده اگر لطف کنید تمام داروها تحت پوشش بیمه قرارگیرد ممنوم می شویم باتشکر
  • محمد مهرپرور
  • در جواب آقا علی:
    دوست عزیز طبق دستورالعمل دریافت اسناد پاراکلنیکی و سرپایی برای دریافت هزینه عینک این مدارک لازمه
    1- اصل گواهی چشم پزشک یا اپتومتریست(کارشناس بینایی سنجی)ممهور به مهر و امضای تجویز کننده (یعنی دستور در نسخه دفترچه پایه نوشته شده باشه)
    2- اصل پرینت کامپیوتری نمره چشم(پیشنهاد میشه چون جوهر پرینت در طول زمان ( بیشتر از یک ماه)کم رنگ میشه یا سریع نسبت به ارسال اقدام بشه یا کپی همزمان گرفته و با اصل فرستاده بشه)
    3- اصل فاکتور عینک فروشی
    نکته مهم: در صورتیکه عینک توسط اپتومتریست تجویز شده باشه و شماره چشم مساوی یا کمتر از نیم باشه ارائه گواهی چشم پزشک به همراه گواهی اپتومتریست لازمه(یعنی اگه شماره چشمتون پایینه بهتره پیش اپتومتریست نرید)
    در ضمن این نکته رو هم مد نظر داشته باشید که ویزیت اپتومتریست، کارشناسان تغذیه، مامایی،شنوایی سنجی(ادیومتریست) و ... قابل پرداخت نیست و فقط ویزیت پزشک قابل پرداخته.
  • عبدالرسول باصولی
  • از  زحمات آتیه سازان در سرعت و دقت پرداخت خسارات کمال تشکر و قدر دانی را داریم و خواهان تمدید قرارداد با حافظ در سال 94-95 میباشیم. از طرف فرهنگیان دشتستان
  • من هم معلمم
  • سلام بیمه یعنی امنیت خاطر بعضی ازهمکاران فکرمیکنند سلامتی دایمیست,ماهی 30 تومان برای هرفرد درمقابل اسایش خیال عددی نیست واقع بین باشیم بری تو سوپر بیای بیرون 100 تومن خرج کردی.عمیقتر بیندیشیم.
    اازبیمه اتیه راضیم فرقی با بیمه های دیگه مداره,من که از بیمه شدنم ضرر ندیدم
    سلام
    پرداخت هزینه عینک50هزارتومان برای ی عینک ک حداقل 200هزار در میاد واقعا کم هست.بخصوص افرادی ک از لنز استفاده میکنن ک هر 6ماه باید عوض بشه.بعلت شماره بالای چشم.
    همچنین هزینه دندان پزشکی لازمه ی هر بیمه ای هست چرا حذف شده؟
     داروها هم ک 99درصد انها پرداخت نمیشود ک معمولا میگن یاخارجی هست یاجز تعهدات بیمه نیست
    مثل داروی آلرژی ،میگرن،پوکی استخوان....این بیماریها معمولا در بین معلما متداول میباشد.
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خلاصه اگر بخواهیم جواب شما را بدهیم می شود این :     افزایش هزینه عینک و یا افزودن هزینه دندانپزشکی به تعهدات بیمه مساوی است با افزایش حق سرانه بیمه ، حق سرانه بیمه موجود برای بسیاری از همکاران زیاد بوده و افزایش آن موجب می شد که این همکاران مجبور به انصراف شوند .
    داروهایی که نام بردید معادل ایرانیشان پرداخت می شود (به جز آلرژی)
    با سلام از سیستم اطلاع رسانی کارمند یار بسیار ممنونم
    با سلام .مایه خانواده 4 نفره هستیم .به علاوه ی پدر ومادر من وپدر ومادر همسرم .که بیمه تکمیلی خودم وهمسرم بودند وقتی شما برای هر نفر مبلغ جدا گانه می گذارید .جمع هزینه برای ما کمر شکن میشود.چرا شما به این مسائل توجه نمی کنید .یعنی جمع بیمه های تکمیلی 1و2 میشود 180000 تومان برای ما به غیر از بیمه ی پایه . یه کم مسولانه تر ومنصفانه تر به این قضیه توجه کنید .متشکرم
    بعلت پرداخت نکردن کامل هزینه ها وسازمان بیمه گر نامعتبردوست دارم ازبیمه تکمیلی  خارج شوم
    ازبرج ده که فاکتورها را ارسال کردم هنوز خبری نشده لطفا پیگیری نمایید باتشکر
    پاسخ:
    در خواست خود را در سایت کارمندیار ثبت نمایید :
    (کلیک کنید :
    لطفاً رسیدگی کنید ! )
  • حمید برقانی
  • سلام من یک فرهنگی هستم و میبینم فرهنگی ذلیل ترین قشر در این کشورها متاسفانه به این ذرات همکار های ما در وزارت خانه دامن میزنند الان یک دردسر بزرگ به نام بیمه آتیه سازان حافظ داریم که پول کارو گرفته موقع پرداخت هزینه ها مارا اذیت کرده و پرداختی نمی کند این خرده رو من به همکارانش در وزارت خانه میگیرم که با بی ارزش کردن معلم با همچین شرکتی قراردادمیبندند بیمه ایران چش بود چرا بجای بهتر شدن روز بروز بدتر میشه آخه ما هم همکارتان نه داعش هستیم نه طالبان سازمان های دیگه این همه خدمات میکند شما روزبه روز عصر رو برامون تنگ تر میکنید یکی از اقوام کارمند صدا و سیاست بابت پرکرده دندان شیری فرزندش رایگان اقدام میکنه فرزند من دندانش تودهنی داره میپوسه بیمه نمیده که هیچ پرداختی پول ویزیت و داروی منو هم پرداخت نمیکنه چرا رقابت ایجاد نمیکنی دو تا بیمه بذارید بیمه ایران و آتیه سازان ببینید مردم پیش کدوم بیمه میشند
    پاسخ:
    سلام
    همکار عزیزم طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق
    حق با شماست و شما لایق بهترین خدمات هستید . اما زود و بدون بررسی قضاوت نکنید ! بیمه ایران به دلیل بدهی سهم دولت به این بیمه ، حاضر به انعقاد قرارداد با وزارت آموزش و پرورش نشد ، و بهترین قیمت حق بیمه و بالاترین خدمات را بیمه آتیه سازان در مزایده انجام شده در این خصوص ، ارایه داد . پس نه تعمد و . . . در کار بوده و نه همکاران وزارتی از بدنه ی آموزش و پرورش جدا هستند .
    ضمن تشکرازشرکت بیمه اتیه سازان حافظ به خاطرپرداخت به موقع هزینه های پزشکی همکاران فرهنگی ،بنده درگذشته ازعملکردبیمه ایران به خاطرعدم شفافیت درپرداخت هزینه های پزشکی راضی نبوده واعتراضات به همکاران به نحوه ی پرداخت هزینه هاهیچ گونه توجهی نمی شدامادرموردبیمه آتیه سازان بامراجعه به سایت کارمندیاروواردنمودن کدملی وشماره پرسنلی درجریان ریزپرداخت هاقرارمی گیریم.
    سلام در شهر پاوه با مراکز سنوگرافی و فیزیوتراپی هم قرارداد ببندید۰لطفا
     با سلام لطفا بفرمایید تکلیف اعضای ثبت نام شده جدید که هنوز اطلاعات آنان در سیستم ثبت نگردیده چیست ؟ آلان دو ماه است که هزینه مذکور از حقوق ما کسر می شود و نمی توانیم به دلیل مشکل ذکر شده به مراکز درمانی مراجعه کنیم .
    پاسخ:
    سلام
    حق با شماست ! با توجه به تبدیل بیمه تکمیلی نوع دوم همکاران قراردادی به بیمه طلایی و تعداد زیاد این عزیزان ، هنوز کانورت اطلاعات و جاگذاری آن در سایت بیمه آتیه سازان به اتمام نرسیده است اما با توجه به توافقات به عمل آمده با آن شرکت ، اگر نیاز به بستری یا جراحی داشتید می توانید با دریافت معرفی نامه به مراکز درمانی مراجعه فرمایید و در صورتیکه هزینه ی خسارتی را پرداخت نموده اید با تحویل مدارک هزینه کرد خود می توانید هزینه آنها را دریافت نمایید .

    خواهشمند است درمان های جدید مثل دیسک کوژل که اخیرا جایگزین تیغ جراحی دیسک کمر شده است را جزء تعهدات بیمه آتیه سازان بیاورید چرا وقتی با یک روش جدید و بدون جراحی فرد درمان شود این کار صورت نگیرد پس لطفا پیگیری نمایید.

  • وفایی از بوانات در استان فارس
  • باسلام و خسته نباشید در رابطه با دندان پزشکی و چشم پرشکی در خصوص فرهنگیان عزیز بهتر است باز بینی شود و تدابیری اتخاذ گردد و با متخصصین در شهرستانها همکاریهای لازم انجام پذیردتا همکاران فرهنگی بهتر بتوانند از مزایای بیمه ها استفاده کنند باسپاس
    لطفا برای همکارانی که سال گذشته انصراف دادند وامسال بااین بیمه جدید قصد عضویت دارند،مجددا چندروز فرصت ثبت نام برای این افراد وکسایی که جامانده اند ،باشدممنون می شویم
    لطفا برای همکارانی که قصد عضویت دارند،مجددا فرصت ثبت نام تاشهریور۹۴فراهم شود.شپاس
    بیمه معلم بی سر و پا ترین و بی هویت ترین شرکت بیمه در ایران است.که هیچ بویی از انسانیت و نبرده اند و فقط ادعا ادعا و ادعا
    متاسفم که همچین شرکتی وجود داره که کل فکرشون فقط منافع خودشونه و حقوق دیگران براشون مهم نیست .خدا از تک تکتون نگذره و جواب پس میدین
    بیمه معلم بی سر و پا ترین و بی هویت ترین شرکت بیمه در ایران است.که هیچ بویی از انسانیت و نبرده اند و فقط ادعا ادعا و ادعا
    متاسفم که همچین شرکتی وجود داره که کل فکرشون فقط منافع خودشونه و حقوق دیگران براشون مهم نیست .خدا از تک تکتون نگذره و جواب پس میدین
    پاسخ:
    سلام
    مشکل شما با بیمه معلم چیست ؟ بفرمایید تا پیگیر حل مشکل باشیم .
    سلامت باشید و کامروا
    باسلام  خدمات بیمه ای شما خدائیش بهتر از بیمه ایران است موفق باشید
    با سلام با توجه به صندوقی شدن بیمه طلایی در قرارداد جدید متاسفانه بیمه مثل قبل پیگیر عقد قرارداد ها نیست به طوری که خیلی از قرارداد های سال قبل در سال جدید تمدید نشده است.
    ازمردادماه درفیش حقوقی مبلغ 30000 تومان بجای 15000 بعنوان بیمه تکمیلی کسرمیشوددرحالیکه نیروی رسمی هستم نه قراردادی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام
    به تعاون و اموررفاهی منطقه محل خدمت خود مراجعه بفرمایید و علت را جویا شوید .
  • علیرضامستوری
  • باسلام .من درمورد بیمه آتیه سازان ودفترمرکزی این بیمه اعتراض داشتم.دفترمرکزی باپزشکان وداروخانه ها به گونه ای رفتارمیکنه که واقعا" القاع رفتاریست که قصدپرداخت هزینه های اونارو نداره.فاکتورها وقبوض رو یا دریافت نمیکنه یابعدازگذشت چندماه هنوزقبوض وفاکتورهای قبلی روتسفیه نکرده..باسند عرض میکنم.این رفتارباعث میشه هیچ داروخانه وپزشکی با هرنوع بیمه که به فرهنگیان مرتبط میشه قراردادنبنده.اشکال اگه ازریشه برطرف بشه بخاطرخانواده بزرگ فرهنگیان بیمه ها تمایل بالایی درقراردادبستن با وزارت خانه راخواهندداشت.پول پزشک وداروخانه روبدید تا بی ادبی رفتار بعضی شون متوجه فرهنگی دلسوز وبی ادعانشه
  • غلامحسین قاسمی
  • از زحمات شما تشکر می نمایم . انشاء الله خداوند خیرتان دهد
    سایتتون اصلا خوب نیست،خیلی از پزشکها تخصصشون نوشته نشده،ایت بیمه ایران خیلی کامل بود
    واقعااینبیمه کجاش طلاییه که حتی پزشکان عمومی از قبول ان خود داری مینمایند.برای عمل سزارین باید دومیلیون وچهارصد هزار بدیم.کاردرمانی باید از هفت خوان رستم بگذریم.من مراجعه کردم .برای فسخ قرار داد میگن تا مهر 95نمیشه.واقعا شان معلم را بااین قرار داد ها پایین اوردند.زمان دکتر حاج بابایی بهترین قراردادبابیمه ایران بستند.وزیر محترم فعلی اصلا به فکر معلمها نیست
    پاسخ:
    سلام
    یکجانبه و خیلی تند با قضیه برخورد داشتید .
    در صورت وجود مشکل شما می توانید به مراکز طرف قرارداد مراجعه نمایید ، انتظار وجود قرارداد با تمامی پزشکان امری محال می باشد .
  • سید عیسی میرحیدری محسن آباد
  • سلام خسته نباشید من اصلاً از بیمه آتیه سازان حافظ (بیمه تکمیلی فرهنگیان شاغل) راضی نیستم بیمه ایران تمام هزینه های درمان و ویزیت پزشکان را تا مبلغ سقف متخصص و فوق تخصص و غیره پرداخت میکرد و هیچ سقفی برای حق ویزیت نداشت (سقف برای بیمار) در حالی که ما برای دادن مدارک به آتیه سازان مراجعه کردیم گفتند سقف شما پر شده در حالی که ما زیاد هم استفاده نکرده بودیم و تازه زمان پرداخت و برگرداندن پول هم خیلی زیاد و طولانی است در حالی که بیمه ایران فوری هزینه را میداد و با خیلی مراکز قرارداد داشت که این بیمه ندارد ما داریم حق بیمه زیادی پرداخت میکنیم و انتظار سرویس خوبی داریم ممنون میشوم رسیدگی فرمایید.     با تشکر
    سلام. بنده خودم 36ساله و 2فرزندم  3ساله و 11 ساله  و خانمم 33ساله بیمه طلایی هستیم در مدت 10 ماه نزدیک 400هزار تومان  هزینه ویزیت و .... هزینه های پزشکی دیگر داشتیم که با بیمه طلایی 350هزار آن استرداد شد. و مابقی مشمول بیمه نبود . ودر این 10 ماه  من 1 دندان و پسر 11 ساله ام 2 دندان و خانمم 2 دندان عصب کشی کردیم که میانگین هزینه آن نزدیک به 3 میلیون شد که شامل بیمه نبود. با توجه به این که بنده ماهانه 60هزار تومان هزینه بیمه پرداخت میکنم در این 10 ماه 600هزار تومان شده.....  البته پارسال بیمه طلایی نبودم یک عمل داشتم که  هزینه بیمارستانی بنده 4 میلیون و970 هزار تومان شد که با دفترچه معمولی کل هزینه پرداختی من کمتر از 50 هزار تومان بود. شما فکر میکنید آیا بیمه طلایی برای من صرف میکنه یا نه ؟!
    با سلام و تشکر از بیمه آتیه ساز بابت خدماتی که در این مدت انجام داده است . 
    خدمت آن دسته از دوستان گلایه مند باید عرض کنم که من طی چند سال اخیر خیلی زیاد به دکتر و بیمارستان مراجعه کرده ام که بیمه آتیه ساز تمامی هزینه ها و ویزیت ها و د اروهای بنده را بر اساس مفاد قرارداد خود و در موقع معین پرداخت نموده است . 
    فقط اگر در خصوص  هزینه های دندانپزشکی اقداماتی صورت گیرد شرایط خیلی بهتر می شود . 
    سلام از بیمه خوبتون کمال تشکر را دارم فقط برایهزینه دنداپزشکی فکری کنید ممنونیم
    سلام از بیمه خوبتون کمال تشکر را دارم فقط برایهزینه دنداپزشکی فکری کنید ممنونیم
    من امسال صاحب فرزند شده ام واگر خودم وفرزندم بیمه طلایی نبودم باید مبالغ زیادی راکه ممر شکن بود پرداخت می کردم می خواستم از مسوولان بیمه طلایی تشکر کنم.
    سلام واقعا از بیمه خوبتون ممنونم هزینه داروهای نازایی مطابق تعرفه پرداخت میشود خیلی از بیمه ایران بهتره فقط خواهش میکنم هزینه دندانپزشکی را در نظر بگیرید وتعرفه سنو گرافی را مشخص کنیدممنونم که با سایت کارمندیار هزینه ها راشفاف سازی می کنید اگر امکان دارد برای ورود به سایت رمز دوم بگذارید تا همه نتوانند بهپرونده شخصی دسترسی داشته باشن
    سلام می خواستم از بیمه خوبتو ن تشکر کنم ممنون که هزینه نازایی را می دهید  بعضی از همکاران این مشکلات را ندارن بعد اظهار نارضایتی از بیمه رادارن خدا را شکر که سالمید و نمی خایید مثل ما هزینه های زیاد نازایی رابدهید واقعا خیلی ناشکر هستید وگرنه قدر این بیمه را می دانستید خواهش می کنم سال دیگه افراد ی که مشکل نازایی دارن  را حمایت کنید با بیمه خوبتون
  • محمدرضاافشارهزارخانی
  • با سلام بیمه تکمیلی یا بیمه طلایی باید جوابگوی بیماری افراد باشد هیچ کس دوست ندارد بیمار شود و از بیماری لذت نمی برد اما بیماری و بیمار شدن یک اصل و شدنی است از طرف دیگر هزینه های بیماری کمر شکن و حتی تا مرز بیچارگی انسان را هل می دهد و همچنین حقوق های کار مندان نیز جوابگوی هزینه ای پزشکی نمی دهند پس باید در این زمینه سرمایه گذاری کرد چه جایی بهتر از بیمه تکمیلی و یا طلایی اما ای کاش این بیمه ها تمام بیماری های فرد را در نظر می گرفتند و یا تمام داروهای داخلی یا خارجی را جایی که داروی داخلی جوابگو نباشد پس باید از داروی خارجی استفاده کرد اما پای بیمه تکمیلی در قسمت دارو شدیداً می لنگد دندان نیز جزئی از بدن و یا شاید گفت مهمترین عضو بدن است و درصورت خراب شدن دندان ها عامل بیماری های زیادی می شود متاسفانه در شهر ستان کنگاور هیچ پزشکی با بیمه آتیه سازان قرار داد ندارد پس بیمه آتیه سازان رادریابید.
    سلام لطفا بفرمائید با بیمارستان محل کوثر تهران قرار داد دارید و هزینه عمل دسیک پرداخت میکنید چقدر هست و چه مبلغی خودمون باید بپردازیم ممنون
    سلام آیا اتیه سازان در بخش بیمه تکمیلی هزینه ویزیت پزشکان را پرداخت می کند؟ با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    این موضوع در حال بررسی می باشد .

    سلام

    لطف کنید مراکز طرف قرارداد بیمه آتیه سازان شهرستانها را حتما در سایت درج فرمائید./باتشکر

    این یعنی چه که در فارس هزینه ویزیت پزشک حتما باید در برگ دفترچه نوشته بشه این که اگه چند تا پزشک بریم که دفترچه تموم میشه . هرجا هم تماس گرفتم کسی جوابگو نیست اینم یه نوع دزدی جدیده که از کیسه معلما میزنین . خاک تو سر آموزش و پرورش با این قرار داد بستنشون مافیا
    این چه بیمه مز خرفی هس که هزینه ناباروری ثانویه را نمی دهدخاک بر سر آموزش وپرورش با این قرار داد بستنش
    سلام چرا در اوایل قرارداد در سال 93 هزینه ناباروری ثانویه را میدادید بعد امسال آن را حذف کردید حد اقل دلیلش را بگید چه فکری کردید آیا بنظر شما داشتن یک فرزند کافیس 
    سلام
    خواهش می کنم مشکل دندان پزشکی را حل کنید
    معلم صورت خوشی نداره با دندان درد سر کلاس درس بره بخاطر هزینه بالای دندان پزشکی
    باسلام.لطفاکمی خداروهم در نظرداشته باشید ،نه فقط به فکرکسب درامدباشید.حداقل پاسخ مردم رودرست بدهید.شعاردروغ مشکل فرهنگیان روحل نمی کنه
  • اسماعیل قاسمی
  • انصراف انصراف انصراف
    سلام سیتم ورود به سامانه اشکال داردوبه محض وروداولین شماره کدپرسنلی ویاکدملی شماره هانمایان می شودوهرکسی می تواند وارد صفحه شخصی دیگران شود.لطفا امکان تغییررمزرااضافه نمایید.

    باتشکر
    چرا هزینه های درمان توی سایت آتیه سازان نوشته واریز شده در تاریخ مشخص شده،ولی هزینه ها توی حساب نیست ونیامده ،لطفا یک نفر پاسخ بده جریان چیه?برای همکاران دیگر نیز این اتفاق افتاده.

    با سلام مگه طبق تعهدات بیمه تکمیلی لیزیک دو چشم تا 6000000ریال با فرانشیز 20درصد نیست یعنی 4800000ریال باید به حساب ریخته شود ولی مبلغ 3556800ریال به حساب ریخته اند. موضوع چیست؟
    با عرض سلام
    در گذشته لیستی از درمانگاههای طرف قرارداد و پزشکان متخصص طرف قرداد وجود داشت که وقتی مراجعه می کردیم هیچگونه وجهی پرداخت نمی کردیم برای  رفاه حال معلمین 
    لطفا  این روال دوباره بر قرار فرمایید چون 
    1-  برای گرفتن پول پرداختی مراحل زیادی زا باید انجام داد که وقت گیر میباشد
    2- با توجه به درآمد ، پرداخت هزینه مشکل میباشد 
    همیشه سالم و تندرست باشید 
    سلام؛ببخشید ثبت نام برای بیمه از چه تاریخی و پایان اون چه زمانیه؟ فیزیوتراپی رو تاچه هزینه ای کمک میکنه ممنون
    هزینه نازایی ثانویه را بدهید
    واقعا چرا نباید ناباوری ثانویه تحت پوشش قرار بگیره پس اینهمه افرادی که مشکل دارن برای فرزند دوم از کجا باید اینهمه هزینه های کمر شکن را تامین کنند تو را خدا اعتراض کنید
  • رامین مرادی
  • شهریور سند تحویل دادم هنوز پرداخت نشده بنازم به این همه اشتها!!!!
  • رضا رضایی
  • یعنی واقعا ارسال نظرات ارزشی داره؟ اگه داشت که بعد از این همه سال تاثیر داده بودن 
    مشکلات بیمه به اصطلاح طلایی یکی دوتا نیست.
    1- داروهایی که بیمه پایه تحت پوشش ندارد بیمه طلایی هم پرداخت هزینه آن را نمی پذیرد. داروهای گران معمولا این گونه است.
    2- بنده خودم مشکل نازایی ثانویه دارم اما به دلیل هزینه سنگین آن حدود 10 سال است که نتوانسته ام درمان کنم
    3- برای گرفتن پول از فرهنگیان بابت بیمه به اصطلاح طلایی یا تکمیلی بسیار به موقع عمل کرده و همزمان با پرداخت حقوق آن را کم می کنند اما برای پرداخت هزینه های پزشکی معلوم نیست تا چند ماه آن هم با هزار جور بهانه برای پرداخت نکردن
    4- مشکل هزینه های دندان پزشکی که قبلا سالانه 200 هزار تومان پرداخت می شد اما حتی در حال حاضر کارمندان کمیته امداد هم سالانه هر نفر یک میلیون تومان برای هر فرد عضو خانواده دریافت می کنند اما آموزش و پرورش ؟؟؟
    5- آیا واقعا قیمت یک عینک طبی حتی اگر ارزان قیمت ترین آن هم باشد پنجاه هزار تومانه؟
    6-.....
    سلام خانم صابری اینقدر اعتراض کردیم تو این کانال گفتیم حاضریم هزینه بیشتری بدیم ولی نازایی ثانویه را تحت پوشش کنید هیچ فایده ای نداشت اینا هر چی به نفعشون باشه انجام می دن   مقصر  تموزش و پرورش هس که با این بیمه  قرار داد بست 
    سلام خانم صابری اینقدر اعتراض کردیم تو این کانال گفتیم حاضریم هزینه بیشتری بدیم ولی نازایی ثانویه را تحت پوشش کنید هیچ فایده ای نداشت اینا هر چی به نفعشون باشه انجام می دن   مقصر  اموزش و پرورش هس که با این بیمه  قرار داد بست هر چی گفتیم فایده ای نداشت 
    سلام خداقوت دیگه نمی تونم خادم واز خاین تشخیص بدم شماهم بخورید ماهم خدایی داریم سه ماهه فاکتوردادم
  • حسن هراتی
  •  سلام ؛با توجه به اینکه ما حق بیمه تکمیلی را سر وقت از حقوق پرداخت می کنیم .ولی متاسفانه بابت آن خدمات نمی گیریم .داروخانه ها در شهر ما با بیمه قرداد ندارند .چرا؟
    بیمارستان جاجرم آزمایشگاهش با بیمه قرداد ندارد.خدماتی مثل اکو و تست ورزش با بیمه تکمیلی آتیه سازان قرداد ندارند.چرا؟خواهشمندیم در صورت امکان با این مراکز قرداد ببندید که ما مدام دنبال فاکتور گرفتن و بقیه موارد نباشیم چون بعضی از آنها را گم می کنیم .تا کی ما باید گرفتار این کاغذ بازی ها باشیم .خسته شدیم .پول هم میدیم باز خدمات نمی گیریم.تازه فاکتور ها نیز بعد از دو ماه با کلی تفاوت قیمت واریز میشوند چرا ینهمه تفاوت مگر نباید نرخ مشخصی داشته باشد.چرا سونو در مراکز دولتی با مطب شخصی اینقدر تفاوت دارد.خواهشمندیم بخاطر خدا مردم را اذیت نکنید و کمتر جوش بدید. خیلی حرف دارم ولی نمی دانم چرا مسائل به لین سادگی نباید راه حل داشته باشد .همیشه دنبال منفعت برای شرکتهای خود نباشید یک مقداری به فکر مردم هم باشید یک روز ی باید در پیشگاه خداوند پاسخ گو باشیم.
    چراهزینه مدارک ارسال شده به بیمه باگذشت سه ماه هنوز پرداخت نشده وما باید به کجا مراجعه کنیم با تشکر
  • سید بهزاد هاشمی
  • با سلام و تشکر از زحمات . احتراما هزینه های فیزیوتراپی من در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۶ تایید شده ولی هنوز به قسمت ارسال  به حسابداری نرسیده و از تحویل مدارک من حدود ۴ ماه گذشته ولی هنوز هیچ مبلغی واریز نشده ‌ شما عزیزان در مصاحبه اعلام میکنید هزینه ها حدود دو هفته پس از تحویل و بررسی مدارک واریز میشود ولی در عمل الان ۴ ماهه که مدارک تایید شده ولی مبالغ واریز نشده .دلیل این همه تاخیر چیست ؟ ممنونم پیگیری فرمایید . هاشمی شهرستان کوار .فارس 
  • فاطمه پیروی
  • سلام پس چرا مبالغ به حسابمون واریز نمیشه
    سلام اینحانب رضابزی فرهنگی از حقوق بابت 3نفربیمه کم می کنند وهزینه ها را به موقع پرداخت نمی کنند هزنیه را بطور کامل و سر موقع پردخت نمی کنند  با مسول صندوق ذخیره فرهنگیان زاهدان تماس گرفتم  مسولش میگه هنوز آموزش وپروش پرداخت نکرده که پول شما را به موقغ پرداخت کنیم دوماه تا 3 ماه طول می کشد آن هم پول مارا بیمه بطور    کامل پردخت نمی کنند
  • عباسعلی ابراهیمی
  • باسلام چه دلیل داره هزینه مردم را نگه میدارید وپرداخت نمیکنید الان 7ماه است که مدارک تحویل داده شده است
    با سلام و احترام بیمه اتیه سازان خیلی خوب است اگر رمز ورود جهت رویت اطلاعات پزشکی کد ملی و پرسنلی نباشد بهتر است چون اطلاعات همکاران محرمانه باشد مسئول فناوری رمز تعریف نماید
  • محمدی نیا
  • سلام 
    من 380تومان فاکتور دادم ولی180 تومان به حسابم واریز شده یعنی نصف هزینه اونم بعد از 4 ماه. این چه خدمتیه که ارائه می دی. بیچاره فرهنگیان که هرکی بلند میشه سرشون کلاه میزاره
    واقعا متاسفم 
  • علیرضا خدائیان
  • با سلام .چرا از برج 9 پارسال تاکنون هزینه ها را پرداخت نمی کنید؟؟؟
    ضمن اینکه هربرج بطور مرتب از حقوق مبلغ زیادی بابت حق بیمه کسر می شود.!!!
    با یه خداحافظی و  واگذاری تعهدات به یه بیمه ی کارآمد،تمام فرهنگیان کشور رو خوشحال کنید.پیشاپیش از خداحافظیتون ممنونم
  • سیدرضا هاشمی
  • یه مشت دزد هستین
    برین بیمه همه ارگانها رو بررسی کنید بعد به دزدی خودتون پی می برید....
    از حلقتون بزنه بیرون ..........
    سلام 
    فقط درشهرهای بزرگ مراکز طرف قرارداد است ودر شهرهای کوچک یا خیلی ازاین مراکز
     نیست یا کم است درحالی که درشهرهای بزرگ مراکز طرف قرارداد بسار زیاد است 
    به نظر من خیلی خوبه که با  مطب دکترها ودندانپزشکی قرارداد داشته باشید که واسه ما راحت تر باشه و کاغذ بازی کمتروالا
    سلام خسته نباشید .من الان 5ونیم ماه هست که مدارک هزینه هامو تحویل دادم ولی هنوز هیچ پرداختی انجام نشده .چرا ؟
    با سلام و سپاس از خدمتگزاری واقعی.... 
    فقط یک سوال دارم : آیا این انصافه که از تمام فرهنگشان عضو، مبلغ بیمه سر برج راحت کسر میکنند و میلیارد تومن به راحتی به حساب بیمه میره... ولی اگر بعد سالها یک فرهنگی بیچاره یک جراحی یا بیماری داشت، باید کل مبلغ را به دکتر و مراکز درمانی واریز کنه و بعدش با حال نزار و خسته، شروع کنه به دوندگی پرونده سازی تا شاید مبلغ کمی از کل خرجکردش عودت داده بشه!!؟ 
    واقعا همه جای دنیا بیمه همینطوره؟ 
    کسی که بیمه است باید وقت بیماری خیالش راحت باشه؛ نه اینکه بخواهد دوباره کلی هزینه بده... 
    به راحتی سهم بیمه را هر ماه میگیرید، به سختی و دردسر و پس از ماه ها، یک بخشی را پس میدهید... 
    این ظلم و بیرحمی است...   والله شدید العقاب... 
    واقعا" خجالت بکشید ماهیانه پول کم می کنید ولی ماه هاست که هیچ پولی به حساب واریز نمیشه. بواختلاس میاد!!!
    واقعا" خجالت بکشید ماهیانه پول کم می کنید ولی ماه هاست که هیچ پولی به حساب واریز نمیشه. بواختلاس میاد!!!
    باسلام. بیمه تکمیلی(طلایی)فرهنگیان زمانی که با پزشکان وبیمارستانها وسایر نهادهای خدمات دهی درمانی قرارداد داشت وفرد بیمه شده شخصا ونقدا به طرف قراردادها مبلغی پرداخت نمی کرد بسیار خوب بود  ودرستش  هم همین بودچون هرماه نقدا حق بیمه تکمیلی(طلایی) ازمافرهنگیان کسر می شودولی با لغو قرارداد با اکثریت وقریب به اتفاق مراکز و نهادهای خدمات دهی درمانی ازقبیل بیمارستانها ، پزشکان، کلینیک ها، آزمایشگاههاو...بیمه آتیه سازان خدمات خودش رابسیار پایین آورده ودرپرداخت هزینه ها طبق اسناد تحویلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی تعلل کرده وهزینه ها دیر پرداخت می شوندهنوز درصدی ازهزینه ها کسر میشود که کاملا غیرشفاف بوده ومعلوم نیست به کجا وبه چه کسانی پرداخت می شود؟قبلا هم برای دندانپزشکی هزینه هایی حمایت بیمه ای وجود داشت که اونم برداشته شد وبرای دارو هم حمایت به درد نخوری دیده نمی شود .درکل بیمه سعی کرده نسبت به قبل خدمات وحمایتش را کاهش و دریافت حق بیمه را افزایش دهد. امید وارم با دید مثبت ورعایت انصاف دراحقاق حق فرهنگیان زحمتکش نهایت حمایت بیمه ای صورت گیرد.
    باسلام امیدوارم نظرات واقعی فرهنگیان رادرسایتتون قراربدید.ودریغ نفرمائید.
    سلام.اسفند 96 وخرداد97 فاکتور دادم هنوز هزینه ای پرداخت نشده.چاره چیه؟
    قرارداد بیمه طلایی قرار داد خوبی می باشد ولی متاسفانه در پرداختی های هزینه بخصوص در سال 1397-96 سهم دولت چو ن واریز نمیشه بیمه در پرداختها ی هزینه های پارا کلینیکی مشکل پیدا کرده و باید به صورت ریشه ای حل وفصل بشه چون این مسئله موجب دلسردی همکاران گشته وهمکاران امید زیادی به بیمه ندارند به خاطر پرداختهای دیر هنگام
    الان دو سال است که بازنشسته شده ام سال گذشته دکتر برایم عینک تجویز کرد که مدارک آن را ارسال کردم ولی هیچ هزینه به ما پرداخت نشد فقط هر ماه حق بیمه کم می کنید از مسئولین می خواهیم در قرارداد با بیمه آتیه سازان حافظ که فقط حافظ جیب خودشان هستند تجدید نظر کنند 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی