.

  • کارمندیار

نظرات (۲۰)

  • زهرا حسن زاده کلفتی
  • واریزی بیمه طلایی می خواستم
    سلام علیکم: بنده وبسیاری از همکاران دیگه هستند که ازشعبه اتیه سازان در ایرانشهر بشدت ناراضی هستیم چون اولااسنادپزشکی  که این شعبه تحویل دادیم نتیجه ای نداشته ومجبوربه مراجعه ی مکرربه مرکز استان شدیم واین خودهزینه ی کلانی می برد دوماشعبه ی مذکورکارش فقط کاغذبازی است لطفارسیدگی فرمایید
  • بی اعتماد
  • سلام بی نهایت از بیمه ناراضی هستم یک سال از حقوقم کم کردید وخرجکرد بیمارستان هم پرداخت نمیکنید علت اینکه میگویید اسمشان ثبت نشده چطور برای کم کردن ثبت شده ولی برای پرداختتان ثبت نشده واقعا ضعیف عمل میکنید متاسفم برای اموزش وپرورش
  • بی اعتماد
  • سلام بی نهایت از بیمه ناراضی هستم یک سال از حقوقم کم کردید وخرجکرد بیمارستان مادرم هم پرداخت نمیکنید علت اینکه میگویید اسمشان ثبت نشده چطور برای کم کردن ثبت شده ولی برای پرداختتان ثبت نشده واقعا ضعیف عمل میکنید متاسفم برای اموزش وپرورش
    آموزش و پرورش شهریار حق بیمه طلایی کسر کرده ولی نه در سایت ثبت شده نه کارت صادر شده.
    چرا بیمه تکمیلی فرهنگیان با بیمارستانهای  معروف مثل رضوی مشهد قرارداد نمی بندد؟
    خاک بر سرتون بااین بیمه تون فقط کم می کنید نه پول می دهید نه جایی قبولش دارندنه اسمها را در سامانه ثبت کردید بعد از 4 ما مثل همه چیزهای دیگه آموزش وپرورش این هم مسخره است بیمه طلایی را عوض کنید بجاش بیمه خاکستری نام گذاری کنید.
    من معلم زاهدان هستم ، پسر 12 ساله ای دارم که به دلیل کوتاهی قد امسال چهارمین ساله که هورمون رشدزیر نظر پزشک مصرف میکنه وقتی با  بیمه ایران قرارداد داشتیم کامل هزینه را پرداخت می کرد ولی از سال گذشته قرارداد با بیمه آتیه باید هزینه سنگین این دارو را خودمان پرداخت کنیم با توجه به اینکه هزینه زیاد است نه حال می توانیم دارو را قطع کنیم چون دکتر میگه رشد پسرم داره جواب میده، نه هم می تونیم دارو بخریم از شما خواهش می کنم راهنمایی کنید چکار کنم تا هرسه ماه هزینه یک میلیون پانصد را بیمه حداقل تا نصف کم کنه
  • عبدالنعیم سارانی
  • باسلام لطفا هزینه هایی که من پرداخت کرده ام وشمارسیدگی کرده ایدپرداخت کنید واگر کل هزینه هایم را یکجاپرداخت نکنیدسال آینده ازبیمه آتیه سازان انصراف می دهم باتشکر ش تماس 09330583250
    بخدا دزدان سر گردنه صد شرف داره به شما . چون شما همش دروغ به معلمها میکویید  حرفهای دیگر نوشته شد باشد که ادم شوید



    می گویند وقت تحویل دادن مدارک گذشته چه کار کنم
    پاسخ:
    سلام
    به تعاون و اموررفاهی محل خدمت خود مراجعه بفرمایید . محل تحویل اسناد پزشکی از 5 ماه به 6 ماه افزایش یافته است .
    در صورتیکه هزینه درمانتان را از بیمه پایه (خدمات درمانی - تامین اجتماعی  . . . ) قرار بوده بگیرید و بعد هزینه درمانتان را از بیمه تکمیلی دریافت کنید این زمانی که منتظر جواب بیمه پایه بودید جزء این 6 ماه محسوب نمی شود . (حتما به این نکته توجه بفرمایید)
    با سلام ودعای خیر.هزینه‌های که من پرداخت کردم یا اصلا پرداخت نمیشندیامبلغ جزی پرداخت میشود .
    سلام چرابیمه آتیه سازان شعبه استان قزوین به انحاء مختلف از پرداخت هزینه های کاردرمانی وگفتار درمانی مرکز توانبخشی رهنما درشهر آبیک طفره می روند؟سزاوارنیست که باداشتن حقوق کم وکارمندی وفرزند معلول از طرف بیمه نیز به جای دستگیری وکمک اینگونه درحق خانواده های دارای فرزند معلول اجحاف شود.لطفاً رسیدگی فرمایید.باتشکر.
    واقعا این بیمه مزخرف ترین بیمه هس خدا لعنتتو ن کنه مگه ما معلمها چه گناهی کردیم که یک بیمه بدرد بخور هم نداریم چرا الکی میگید نازایی رایگان بعد میگید برای کسانی که یک فرزند دارن بعد مشکل نازایی بسراغشون اومده تعلق نمی گیره
    پاسخ:
    سلام
    لطفا قبل از هرچیزی ابتدا قرارداد را مطالعه فرمایید .
    به کسی که یک فرزند دارد نازا اطلاق نمی شود !
    سلام وقتی وقتی دکتر ها میگویند باید از روشهای کمک باروری صاحب فرزند دوم شویم اگر ناباروری نیس پس چیست
    سلام وقتی دکتر ها میگویند باید با روشهای کمک باروری صاحب فرزند دوم شویم اگر ناباروری نیس پس چیست خواهش می کنم  در قرارداد تجدید نظر کنید و هزینه ناباروری برای فرزند دوم را متقبل شوید
    سلام چرا نازایی ثانویه تحت پوشش نیس خواهش می کنم فکری به حال ما کنید افسردگی بسراغم اومده
  • عبدالنعیم سارانی
  • با سلام بنده از شیوه ی پرداخت هزینه های پزشکی به جدناراض هستم من اسناد هزینه ی پزشکی ازسه برج پیش به نماینده ی آتیه سازان درزابل تحویل دادم هنوز پولی به حسابم نیامده
    این بیمه بدترین بیمه است بجای کمک درد آدم روبیشتر میکنن به بهانه های مختلف از هزینه ها میزنه که پرداخت نکنه 
    هزینه نازایی فرزند دوم را بدهید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی