.

1. والدین تمامی کارکنان ، همسر کارکنان مؤنث و کارکنان مدارس غیرانتفاعی با تعهدات سال گذشته و رعایت سقف هزینه‌ها تحت‌پوشش این نوع بیمه قرار می گیرند. 

همکارانی که در سال جاری تمایل به عضویت و بهره‌مندی از پوشش درمان تکمیلی را دارند، می‌توانند ضمن مراجعه به کارشناسی‌های تعاون و امور رفاهی اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود، با تکمیل فرم مربوطه (کلیک کنید) ، تحت پوشش قرار گیرند.

2. نرخ سرانه ماهانه برای هر نفر 370000 ریال می باشد که متقاضیان این نوع پوشش بیمه‌ای با پرداخت کل مبلغ سرانه (ماهانه 370000 ریال برای هر نفر) توسط کارکنان تحت پوشش صندوق درمان قرار می گیرند.

  • کارمندیار

نظرات (۳۱)

این مبلغ برای بیمه والدین واقعا ظلمه.تسهیلات خیلی کمه
سلام خدایی بااین خدمات کمی که ارایه میشه،مبلغ ماهیانه 30000 تومان اضاف نیست؟
هروقت مدارک پزشکی میبریم یا مشمول بیمه نمیشه ویا سقف داره. سقفشون هم اونقدر کوتاه که چیزی جا نمیگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ایرانا حسام
  • مبلغ 30000 تومان برای افراد تحت پوشش فرهنگی مبلغ ظالمانه است. خواهشمنداست درمورد مبلغ مذکور تجدیدنظر فرمایید . باتشکر
    سلام  بیمه هم مظلوم تر از معلم گیر نیاورده ماهی 30000 برای تعهدات ناچیز با سقف کوتاه این انصافه تورو به خدا خودتون قضاوت کنید 
    سلام  بیمه هم مظلوم تر از معلم گیر نیاورده ماهی 30000 برای تعهدات ناچیز با سقف کوتاه این انصافه تورو به خدا خودتون قضاوت کنید 
  • روژین احیایی
  • با این خدمات محدود واینکه کمتر جایی بیمه را قبول میکند پرداخت این مبلغ را چگونه تصویب کردهاند
  • فرهنگیفرهنگی۱۱
  • واقعا به خاطر پر ومادر هرچی خرج کنی کمه.امااین مقدار پول نسبت به خدماتی که ارایه میدهند خیلی زیاده.من نمیدونم وظیفه چه کسی یا کدام مقامه که از حقوق فرهنگیان دفاع کنه!؟
  • مسخره بازی
  • واقعا ماهانه 30000 تومان حرومتان نیست.خداوند به راه راست هدایت شوید
  • احمد موسوی
  • با سلام افزایش صددر صدی حق بیمه تکمیلی پدر و مادر انصافا عادلانه نیست ایا کسی هست که از حقوق معلمان دفاع کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با سلام، من برای والدینم درخواست بیمه تکمیلی نموده ام اما مشخصات آن ها در سامانه در قسمت مشخصات بیمه شده تبعی ثبت نشده. 
    پاسخ:
    سلام
    بله , حق با شماست , در این خصوص نیاز به وقت بیشتری است .
    با سلام همسر کارکنان مونث اگر تحت تکفل او نباشند یعنی تبعی ۲ باشند میتوانند بیمه تکمیلی گردند 

    پاسخ:
    سلام
    برای استفاده همسر کارکنان مونث از پوشش بیمه تکمیلی نوع 2 ،  نیاز نیست همسرشان تبعی ایشان باشد و داشتن دفترچه بیمه درمانی(از هر نوع) کفایت می کند .
    با سلام مادرم بیمه خدمات درمانی برادرم است .پدرم فوت کرده آیا می توانم او را بیمه تکمیلی خودم کنم ؟ شرایط خاصی دارد / منتظر پاسخ ؟
    پاسخ:
    سلام
    بله می توانید .
    هیچ شرطی برای تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن پدر و مادر وجود ندارد جز داشتن دفترچه بیمه درمانی (از هر نوع و تحت پوشش هر کسی) .
    باسلام 
     مادرم عمل قلب باز انجام داده است    بیمارستان عنوان میکنه که با دفترچه خدمات درمانی مبلغ 80000000 میلیون ریال و با بیمه تکمیلی مبلغ 140000000 میلیون ریال  با معرفی نامه و درصورت درخواست صورت حساب 180000000 میلیون ریال  هزینه دارد  از طرفی هم سقف بیمه تکمیلی برای این عمل 60000000 میلیون ریال است  خوب این به این معنی است که بیمه تکمیلی هیچ اثری  برای ما ندارد  قضیه چیه  . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    ظالمانه هست یا مبلغش بشه مثل بقیه یا سقفش بردارن
  • مهرانگیز هوشیار
  • با سلام 
    مادم عمل دیسک ستون فقرات انجام داده و معرفی نامه که از بیمه تکمیلی گرفتم تا سقف 30000000 ریال است در صورتی که هزینه عمل 110000000 ریال می باشد و گفتند چون از بیمه تکمیلی استفاده شده دیگر بیمه دفترچه حساب نمی شود می خواهم 
    بپرسم آخر بیمه تکمیلی چه ربطی به بیمه دفترچه دارد هزینه ی هر کدام جدا از ما کسر می شود آیا این کار درستی است . مطمانم که حرام است و خدا خوشش نمی آید .خیلی بی انصاف هستید 
    پاسخ:
    سلام
    حتما این دستور علتی داشته و یا اشتباهی صورت پذیرفته ، با مدارکتان به اداره بیمه و درمان اداره کل استان محل خدمت خود مراجعه فرمایید .
  • کرامت احسان اصل
  • باسلام
    من مادرمتحت تکفلم‌میباشد،نامه دادگاه مبینی برتکفل رانیز دارم ،چراطلایی نیست؟لطفا راهنمایی بفرمایید
    درضمن قبلابیمه ایران یکسال طلایی بود
    پاسخ:
    سلام
    والدین فقط در صورتیکه در زمان بیمه ایران بیمه طلایی داشتند می توانند هم اکنون نیز بیمه طلایی داشته باشند ، در غیر اینصورت حتی با داشتن مدرک دادگاه هم نمی توانند تحت پوشش بیمه طلایی قرار بگیرند و فقط تحت پوشش بیمه تکمیلی نوع 2 خواهند بود .
    سلام من یک فرهنگی هستم پدرم سرطان روده دارد و من اورا بیمه خودم کردم به خاطر هزینه های بالا پدرم در همین سال هم عمل کردن هم رادیوتراپی و هم شیمی درمانی هزینه هنگفتی را شامل می شود فقط هزینه رادیوتراپی پردتخت کردن بیمه گفت سقف سه میلیون پر شده حالا من چکار کنم راهنمایی می خواستم پدرم نمی تواندهزینه ان را پرداخت کند  
    پاسخ:
    سلام
    به اداره محل خدمت خود مراجعه نموده و درخواست مساعدت فرمایید .
    باسلام 
    لطفا به سوالی که پرسیدم پاسخ دهید من هزینه شیمی درمانی و درمانهای دیگر پدرم را چکار کنم 
    بیمه ی والدین اصلابه درد نمی خورد سقف بسیار کم برای بیمارستان هم رفتم تهران گفتند معرفی نامه بیار به بیمه روبروی مترو شریعتی مراجعه کردم با برخورد بسیار بد و تحقیر امیز کارکنان روبرو شدم بعداز چند روز معطلی با هزار جور بهانه دست خالی فرستادنم شهرستان شهرهای کوچک هم نه دکتری نه امکاناتی نه بیمارستانی خلاصه مقصر اصلی وزارت بهداشت است که فکری به حال هزینه ها و امکانات درمانی نمی کنند اگرهم تصمیمی گرفته می شود به سود پزشکان دندان پزشکان و بیمارستان ها می باشد.ای کاش به جای ماهیانه 60000تومان بیمه مکمل والدین 2بابر می گرفتند اما مشکل را از ریشه حل می کردند.در حال حاضر هر کس ندارد باید با این شرایط بمیرد راحت تر است.
  • لیلا فروزان
  • سلام
    میخواستم ببینم جدول هزینه هایی که بیمه تکمیلی نوع 2 پرداخت میکنه رو از کجا میتونم تهیه کنم؟؟!!
    ممنووون...
  • علی اکبر مهدی
  • سلام
    شما که مبلغ بیمه را افزایش می دهید لطفا اولا فکری به حال حذف کاغذ بازی برای پرداخت هزینه ها نمایید و اینقدر ما را مجبور به کپی گرفتن از دفترچه و غیره ننمایید ثانیا کمی انصاف داشته باشید و به فکر گسترش پوشش خدمات بیمه باشید . باور کنید اگه کمی مدیریت کنید میشود . فقط کمی فکر جهادی لازم است . نه چیز دیگه

    سلام.
    خدایی بیمه تکمیلی(طلایی) فقط دوره اولش خوب بود. . از سال آینده تمامی معلمان انصراف خواهند داد

    سلام بیمه طلایی چرا مثل اول نیس چرا داروها را از سر تهش می زنید
    من دوازده ساله بیمه پدر ومادرم تکمیلی را پرداخت میکنم خودم بیمه بانک همسرم هستم و تا حالا یک بار هم از این بیمه طلایی تکمیلی خودم استفاده نکرده فقط چون برای نگه داشتن بیمه والدینم باید خودم هم بیمه تکمیلی بمانم دقیقا جمعا ماهی 220هزار تومان این بیمه ها از من کم میشه در حالی که همه هزینه آزمایش اسکن وووووومادر پدرم آزاد میدهند این انصاف نیست به خدا یک چهارم حقوق من رو بیمه میبره اگرم برم حذفش کنم میگن ای خدای نا کرده به درد بستری بیمارستانشون میخوره ولی فقط خدا باید به داد ما فرهنگیا برسه به خدا
    این مبلغ در مقابل خدمات که حتی آزمایش خون هم شامل نمیشه خیلی زیاده ظلم آشکار در حق مردمه
    با سلام
    چرا یک مادرم را نمی توانم بیمه طلایی کنم ؟ درحالیکه خیلی ها این کار را کردند ؟ براساس چه قانونی برای آنها می شود و برای من نه ؟
    بنده کارمند رسمی دائمی هستم
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    والدین فقط می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی نوع 2 قرار بگیرند مگر اینکه از ابتدای بیمه تکمیلی فرهنگیان (قرارداد با بیمه ایران) بیمه طلایی  داشته باشند در این صورت ایشان هم می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی طلایی قرار گیرند .
  • الهه علی حیدری
  • باسلام.
    علت اینکه واریز هزینه ها بیش از چهل روز طول میکشد چیست.
    این واقعا ظلم است که یک معلم با حقوق ناچیزی که میگیرد پول نسخه هایش بعد از چهل روز واریزگردد.

    با سلام.
    در مورد بیمه تکمیلی والدین سوال داشتم:

    در هیچ کجای قرارداد ذکر نشده که مادر و پدر بدون حق انتخاب باید بیمه شوند و نمیشود تنها پدر یا مادر را بیمه کرد. بر مبنای قرارداد شما بنده مادرم را بیمه تکمیلی کرده ام و حالا که به بیمه مراجعه کرده ام جهت دریافت معرفی نامه جهت عمل چشم ایشان، بیمه مدعی هست که باید حتما پدر را هم بیمه کرده باشم

    حال من مانده ام و مادر بیمارم و 43 هزارتومانی که باید تا آخر قرارداد واریز کنم،‌ حداقل اگر امکان اضافه کردن پدرم هم بود خوب بود ولی بیمه میگه که فرصت اضافه کردن و حذف تمام شده است.

    چرا در قرارداد واضح توضیح نمیدید؟

    الان من چکار کنم؟
  • پروین بریمی
  • عمل نازایی انجام دادیم ۶۰۰۰۰۰۰۰ریال قبض ازحساب داری اوردیم بعد از شش ماه حالا ۹۰۰۰۰۰۰ریال گفتن پس میدیم باید چه کارکنیم
    چرا در قبال دریافت ای ن حق بیمه ،خدمات آن اینقدر ناچیز است؟ 
    خداروشکر به گلایه ی همکاران در بالا هم که هیچ جوابی داده نشده!!!
    با سلام والدین بنده عضو بیمه طلایی هستند پدرم در بیمارستان حین بستری فوت نمودند هزینه کفن و دفن از طرف بیمه تعلق می‌گیرد؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی