.

1. تمامی فرهنگیان رسمی ، پیمانی ، قراردادی  ، و افرادتحت‌تکفل ایشان ، که در سال گذشته تحت پوشش بیمه بوده‌اند از تاریخ 1395.07.01 کماکان تحت پوشش صندوق درمان خواهند بود و می‌توانند طبق روال گذشته از خدمات مراکز درمانی بهره‌مند گردند.

همکارانی که در سال جاری تمایل به عضویت و بهره‌مندی از پوشش درمان تکمیلی را دارند، می‌توانند ضمن مراجعه به کارشناسی‌های تعاون و امور رفاهی اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود، با تکمیل فرم مربوطه (کلیک کنید) ، تحت پوشش قرار گیرند.

2. نرخ سرانه ماهانه برای هر نفر 370000 ریال می باشد که :

الف) برای کارکنان رسمی و پیمانی : مبلغ 185000 ریال از آن توسط کارکنان و مبلغ 185000 ریال از محل اعتبارات رفاهی وزارت متبوع تأمین و هرماهه به حساب بیمه‌شدگان واریز خواهد شد.

ب) برای کارکنان قراردادی : تمامی کارکنان قراردادی و خانواده تحت‌تکفل ایشان نیز با پرداخت کل مبلغ سرانه (ماهانه 370000 ریال برای هر نفر) توسط کارکنان تحت پوشش صندوق درمان قرار می گیرند.

جهت ثبت عضویت کارکنان قراردادی و بهره‌مندی ایشان از مزایای صندوق درمان، تکمیل فرم ثبت نام (کلیک کنید) الزامی می‌باشد.

  • کارمندیار

نظرات (۵۶)

با سلام . ضمن تشکر از گذاشتن فرم ثبت نام در سایت

ولی آیا بهتر نبود مثل سال گذشته همکاران خودشان به صورت اینترنتی در سایت ثبت نام کنند ؟

اگه قرار باشه که کارمندان کامل پرداخت کنن و بعد وزارت سهم خودشو بحساب کارمند واریز کنه.امیدی به بازگشت پول نیست
  • مریم طاهری
  • به نام خدا

    با تشکر از ایجاد سایت مربوطه و اطلاعاتی که در این سایت قرار داده اید. اما بهتر نبود فایل ثبت نام را با فرمت word قرار می دادید که از همین طریق بتوان مشخصات را ثبت نمود.

    پاسخ:
    سلام
    با توجه به تغییر فونت فایل ورد در سیستمهای مختلف و خارج شدن از استاندارد و شکل واحد فرمها در کل کشور ، این فایل به صورت pdf در اختیار شما قرار گرفته است .
    سلام این ثبت نام باید خودش اینترنتی بود نا با مراجعه ....   من باصلا باورم نمیشد که چنین فرمی مد نظر بوده .
    با عرض سلام و خداقوت
    سوالم این است که اعضای یک خانواده که با هم در یک خانه زندگی میکنند چرا زمانی که زن خانواده کارمند دولت است هزینه پرداخت بیمه برای همسرش دو برابر تعیین شده و از طرفی طلایی محسوب نمی شود و برای انجام خدمات سقف دارد و ...ایا بی عدالتی نیست اخه مگه این مرد همسر این زن نیست و با هم زندگی نمیکنند؟خواهش میکنم شما مسئولین محترم در این زمینه تجدید نظر بفرمایید لااقل که دو برابر کم میشود هولوگرام طلایی را به همسران هم بدهید.با ارزوی توفیق برا ی همه کسانی که به نوعی باری از دوش همنوع خود برمیدارند.
    سلام.لطف کنیدلیست مراکزدرمانی رابه روزکنید.حداقل درشهرخورموج وبوشهرکه مراجعه دارم خیلی ازپزشکان ومراکزی که ذکرشده است هیچگونه خدماتی ارایه نمیدهندوبیان می دارند که هیچگونه قراردادی بابیمه آتیه ندارند.
    خسته نیاشید خواستم بدونم من نمیتونم برای همسرم دفترجه تکمیلی بگیرم خودم خانم هستم
    پاسخ:
    سلام
    خیر ، شما فقط برای فرزندان تحت تکفل خودتان می توانید دفترچه درمانی بگیرید ، اما در صورتی که همسر شما دفترچه بیمه پایه داشته باشند می توانید ایشان را تحت پوشش بیمه تکمیلی نوع 2  قرار دهید .
    سلام
    اینطور که به ما گفته شد بین 30 تا 40 روز پس از ارائه فاکتورها مبالغ به حساب واریز خواهد شد .. ولی الان بعد از گذشت 50 روز هیچ مبلغی به حساب ما واریز نشده .. حتی مبلغ خسارت هم توی سایت درج نشده ! لطفا بفرمایید برای پیگیری چه باید کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    این مورد را پیگیری و هرچه سریعتر مشکل را حل خواهیم کرد .
    با سلام
    بنده دو ماه پیش برای اولین بار بیمه تکمیلی و طلایی ثبت نام کرده ام. اما هنوز کارت بیمه جدید (طلایی و تکمیلی والدین) اینجانب نیامده... مسوول تعاون و رفاه اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار گفته که باید در این سایت استعلام بگیرم بعدا اداره برم ببینم بیمه طلایی و.... آمده یا نه....الان من کدام قسمت این سایت استعلام بگیرم آیا همچین چیزی هست...لطفا راهنمایی کنید....با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    برای بیمه تکمیلی والدین هولوگرام صادر نمی شود همانند سال گذشته .
    برای استعلام بیمه شدگان روی لینک زیر کلیک بفرمایید :
  • رضا علیشیری گیلانی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام،نمیدونم چجوری با مرکز بیمه ارتباط برقرار کنم الان سومین باره که نظر ارسال میکنم کسی محل نمی زاره ب** *** ** **د سه چهار بار هم به مرکز بیمه استان کرمانشاه زنگ زدم برای پیگیری گوشیو قطع می کنند و جواب نمیدن ،آقا با چه زبانی بگم *** **** عضو بیمه طلایی شدم الان هفت ماهه مبلغ 410هزار تومان هزینه فیزیو تراپی به اداره آموزش و پرورش دادم هنوز پرداخت نشده اگه ما رو آدم حساب می کنید لطفا رسیدگی کنید به خدا اعصابم خراب شده اینقدر پی گیری کردم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا با ما تماس بگیرید :
    82282530
    82282532
    82282522

    با سلام و خسته نباشید خدمت سر وران گرامی

    خواهشمندم لیست طرف قراردادهای بیمه آتیه سازان را نیز در سایت قراربدهید مثلا بیمارستانه و درمانگاه ها و دارو خانه هاو .....

    با تشکر

     

    با سلام می خواهم پدر و مادرم را بیمه تکمیلی ( طلایی) نمایم آیا امکان دارد؟ اگر بله راهنمایی بفرمایید. و اگر نه خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نمایید دست کم در سال آتی شرایط برای ایم مورد فراهم گردد. با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    خیر این امکان در قرارداد سال جاری وجود ندارد و تنها می توانید ایشان را تحت پوشش بیمه تکمیلی نوع 2 قرار دهید .
    حتما پیگیر تحقق این امر خواهیم بود .
    با سلام نزدیک دو ماه هزینه سونوگرافی به اموزش و پرورش داده ام اما هنوز ریالی از طرف بیمه دریافت ننموده ام تقاضای پیگیری دارم
    سلام خدمت شما
    من خودم بیمه طلایی هستم؛ ولی الان(یعنی از مهر 94) میخواستم فرزندم رو هم تحت پوشش بیمه طلایی قرار بدم؛ آیا امکانش هست؟(از چه زمانی مراجعه کنم)
    (پسر؛ دانشجو؛ 23 سال)
    ممنووون...
    پاسخ:
     سلام
    بله امکان تحت پوشش قراردادن فرزند ممکن است .
    صبر کنید تا بخشنامه و دستور العمل قرارداد جدید به منطقه محل خدمت شما ارسال شود .
  • لیلا فروزان
  • سلام
    جواب بررسی قم ناحیه 1 چی شد پس؟؟!!
    امروز آخرین مهلت برای ثبت نام بیمه طلایی هست...
    به کجا مراجعه کنیم؟؟
    پاسخ:
    سلام 
    از اداره کل استان قم با شما تماس گرفته و مشکلتان را حل می کنند.
    شما می توانید فرزند خود را تحت پوشش بیمه طلایی قرار دهید .
    سلام . اینجانب حسن ایزدی کارمند رسمی اموزش و پرورش نوراباد ممسنی هستم . با توجه به اینکه اینجانب کارمند رسی هستم و بیمه طلایی باید ماهیانه برای حق هر عضو  15000 هزارتومان کم کند و مبلغ 15000 هزار تومان دیگر را دولت پرداخت کند اما مبلغ 30000 هزار تومان از بنده کم میکند و این یک ظلم است . لطفن رسیدگی کنید و جوابش را بم بدید .
    پاسخ:
    سلام
    همکاران حوزه ستادی در حال پیگیری موضوع هستند .
    برای این که بیمه تکمیلی را راه بندازیم باید به چه ارگانی برویم وچجوری راه بندازیم
    سلام .من یک فرهنگی هستم که از ابتدا شروع بیمه طلایی مادرم که تحت تکفل خودم هستند نیز بیمه طلایی داشته اند .پس از گذشت 9 ماه از شروع قرداد سال 94 .95   اداره محل خدمتم اعلام کرده که مادرم نمی توانند بیمه طلایی داشته باشند و باید بیمه تکمیلی باشند .آیا نظر اداره درست است یا اشتباه برداشت کرده اند ؟ در ضمن من از اداره کل استان دیگری که پرسیدم گفتند مادرم باید همچنان بیمه طلایی داشته باشند .
    پاسخ:
    سلام
    تمامی والدینی که از زمان بیمه ایران بیمه طلایی داشته لند می توانند بیمه طلایی داشته باشند و پوشش ایشان هنوز برقرار است .
    ایا کسی که بیمه کارگری تامین اجتماعی دارد میتواند بیمه تکمیلی شود
    پاسخ:
    سلام
    شرط داشتن بیمه تکمیلی ، داشتن دفترچه بیمه درمانی است و نوع آن اصلا مهم نیست .
    باسلام
    ببخشید آیا میشه پدر شاغل فرهنگی دختر متاهل خودش رابیمه تکمیلی کند؟

    پاسخ:
    سلام
    خیر
    شرط داشتن بیمه تکمیلی برای فرزندان عدم ازدواج و اشتغال ایشان می باشد .
    سلام من کارمند پیمانی آموزش پرورشم پارسال بیمه تکمیلی نبودم وامسال میخوام عضو بشم اما رفاه ادارمون میگه قرارداد سال قبل تمدید شده وفعلا امکانش نیست باید چکارکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    قرارداد تا 01/07/1395 برقرار است و تا آن تاریخ امکان حذف و اضافه و ثبت نام جدید وجود ندارد .
    از اول مهر می توانید برای ثبت نام اقدام نمایید .
  • کرامت احسان اصل
  • مادرم مدرک دادگاه مبنی براینکه تحت تکفل اینجانب است ولی بیمه ش طلایی نیست
    قبلا یک سال درزمان بیمه ایران تکمیلی بودکه بعدازازدواجم که به ادره اموزش وپرورش محل خدمت مراجعه نمودم هنگام ویرایش برای اضافه کردن خانم ،مادربه طورخودکارحذف شد وسالهای بعدتکمیلی شد،ایادربیمه اتیه سازان راهی برای طلایی کردن مادرم وجود دارد؟لطفا راهنمایی بفرمایید.متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    والدین فقط در صورتیکه در زمان بیمه ایران بیمه طلایی داشتند می توانند هم اکنون نیز بیمه طلایی داشته باشند ، در غیر اینصورت حتی با داشتن مدرک دادگاه هم نمی توانند تحت پوشش بیمه طلایی قرار بگیرند و فقط تحت پوشش بیمه تکمیلی نوع 2 خواهند بود .
    من کارمند رسمی اداره اموزس و پرورش شهرستان منوجان هستم.بنده پدر و مادرم را بیمه تکمیلی کردم.واکنون برای هر نفر ماهیانه ۳۰هزارتومان (جمعا ۶۰هزارتومان) کم میشود.اما خبری از اون سهم اداره که معادل ۱۵هزار برای هر نفر میشود نیست.پس این مبلغ کی قراره به حسابم برگشت بخوره.
    پاسخ:
    سلام
    سهم کارمند مختص بیمه تکمیلی طلایی (شاغلین رسمی) می باشد و به بیمه تکمیلی توع 2 (والدین) اختصاص نمی یابد .
    با سلام و تشکر از اینکه سوال قبلی بنده را پاسخ دادید.همانطور که قبلا اشاره کردم کارمند اموزش و پرورش شهرستان منوجان هستم.پدر و مادرم بیمه تکمیلی کردم.چندی پیش یک سری مدارک پزشکی محل سکونت پدر و مادرم در رفسنجان تحویل گرفتم و به اداره محل خدمتم یعنی منوجان بردم اما تحویل نگرفتند و گفتند باید با فلان مسول در شهرستان جیرفت صحبت کنم .من ماهیانه ۶۰هزار تومان از حسابم کسر می شود اما اگر بخواهم واسه پنجاه هزار تومان از رفسنجان تامنوجان ۶۵۰کیلومتر بیام و بعد دوباره ۱۸۰کیلومتر برگردم جیرفت و از اونجا هم احتمالا دوباره ۲۰۰کیلومتر پاس بشم کرمان ایا با عقل جور در میاد.چرا پنج شهرستان جنوبی استان کرمان یک نماینده فعال ندارد.قبلا که طرف قرارداد بیمه ایران بود همان رفسنجان همه کارها انجام میشد.من تا بحال از هیچیک از خدمات بیمه تکمیلی بخاطر همین مشکل نتوانستم استفاده کنم به همین دلیل بیصبرانه منتظر اول مهر هستم تا هم بیمه طلایی خودم و هم بیمه تکمیلی والدینم را قطع کنم و دیگه بیشتر از این بی دلیل پولم به حساب بیمه واریز نشود.البته تعداد زیادی از همکارانم این نظر رو دارند
    با سلام و تشکر از اینکه سوال قبلی بنده را پاسخ دادید.همانطور که قبلا اشاره کردم کارمند اموزش و پرورش شهرستان منوجان هستم.پدر و مادرم بیمه تکمیلی کردم.چندی پیش یک سری مدارک پزشکی محل سکونت پدر و مادرم در رفسنجان تحویل گرفتم و به اداره محل خدمتم یعنی منوجان بردم اما تحویل نگرفتند و گفتند باید با فلان مسول در شهرستان جیرفت صحبت کنم .من ماهیانه ۶۰هزار تومان از حسابم کسر می شود اما اگر بخواهم واسه پنجاه هزار تومان از رفسنجان تامنوجان ۶۵۰کیلومتر بیام و بعد دوباره ۱۸۰کیلومتر برگردم جیرفت و از اونجا هم احتمالا دوباره ۲۰۰کیلومتر پاس بشم کرمان ایا با عقل جور در میاد.چرا پنج شهرستان جنوبی استان کرمان یک نماینده فعال ندارد.قبلا که طرف قرارداد بیمه ایران بود همان رفسنجان همه کارها انجام میشد.من تا بحال از هیچیک از خدمات بیمه تکمیلی بخاطر همین مشکل نتوانستم استفاده کنم به همین دلیل بیصبرانه منتظر اول مهر هستم تا هم بیمه طلایی خودم و هم بیمه تکمیلی والدینم را قطع کنم و دیگه بیشتر از این بی دلیل پولم به حساب بیمه واریز نشود.البته تعداد زیادی از همکارانم این نظر رو دارند
    با سلام من مجردم و برادرم هم با من زندگی میکند

    آیا من میتونم برادرم رو که با من زندگی میکند بیمه تکمیلی بکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر
  • زهرا محمدی
  • سلام
    ممنون میشم راهنماییم کنید:
    پدر و‌مادرم بازنشسته و تحت بیمه تکمیلی آتیه سازان هستن.
    برادرم در ۱۷ سالگی مبتلا به توخور مغزی شدن. الان ۲۲ سالشونه و ما از پزشکی قانونی گواهی از کارافتادگیشون رو داریم

    از لحاظ قضایی هم بابا حکم قیومیت رو براش گرفتن.
    الان برادرم میتونه  هنوز از مزایای بیمه تکمیلی (مثلا هزینه عمل جراحی)استفاده کنه
    سپاسگزارم
  • یاسرتوکلی
  • امشب اخرین فرصت ثبت نام بیمه طلاییست کسی ادرس سایت داره ثبت نام کنم ممنون
    پاسخ:
    سلام
    به تعاون و اموررفاهی منطقه محل خدمت خود مراجعه نمایید .
    مهلت ثبت نام تا دهم آذرماه تمدید شده است .
    سلام
    کسانی که تحت تکفل پدر نیستند می توانند از جانب پدر خود بیمه تکمیلی شوند ؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر
  • محمد ربیع نژاد
  • دخترم بیمه تامین اجتماعی دارد ودر شرکت خصوصی مشغول کار است آیا می تواند بیمه تکمیلی داشته باشد؟
    پاسخ:
    سلام
    شرط داشتن بیمه ی تکمیلی عدم اشتغال و ازدواج است .
    سلام، همسرم کارمند شرکت ساختمانی هست و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، آیا میتونیم بیمه تکمیلی داشته باشیم؟
    پاسخ:
    سلام
    بله ایشان می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی نوع 2 قرار بگیرند .
    البته موعد ثبت نام جدید تمام شده و فقط در قرارداد سال آتی (اول مهر96) امکان ثبت نام جدید وجود خواهد داشت .
    با سلام و عرض ادب من بیمه ی تامین اجتماعی هستم و اختیاری . آیا میتونم بیمه تکمیلی بشم ؟
    پاسخ:
    سلام
    بله
  • صمد دستغیب
  • بنده برای پیگیری هزینه ای که قراره به حسابم واریز بشه ، دهها بار سعی کردم به بخش مربوطه وارد بشم ولی هیچ وقت باز نمیشه . یه شماره تلفن هم گذاشتن که بعد از انتخاب عدد مورد نظر ، یا اشغال میزنه یا کسی جواب نمیده . چرا اینقده دروغ میگید .
    با سلام، بنده نزدیک چهارصد تومن خرج سونوگرافی و ازمایش کردم که بیمه فقط 280 تومن از ان را پرداخت کردند
    میخواستم بدونم برچه اساسی مبلغ رو کم میکنند؟
    پاسخ:
    سلام
    آزمایشات غربالگری تحت پوشش بیمه ی تکمیلی نیست .
    با سام و خسته نباشید خواستم بدانم هزینه ازمایش امینو سنتز پرداخت می شود یا خیر ؟
    پاسخ:
    سلام
    هزینه تست های  غربالگری بارداری تحت پوشش بیمه ی تکمیلی نمی باشد .
    سلام این بیمه شامل سرباز هم میشود؟
    سلام من قبلا خودم از جایی که شاغل بودم بیمه تامین اجتماعی داشتم و تکمیلی از جانب پدرم بعد از ازدواج و رها کردن شغلم بیمه سلامت شدم الان نیاز به بیمه تکمیلی دارم ولی از طرف پدر امکان پذیر نیست گویا و همسرم هم شغل آزاد دارن فکر میکنم امکان بیمه تکمیلی ندارن ،،چکار باید بکنم؟؟
     لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون 
    سلام
    ببخشید سوال من اینه که من ازدواج کردم و بیمه تامین اجتماعی از طرف شوهرم هستم پدر من هم جانباز هستن و هم کارمند و من بیمه تکمیلی پدرم بودم آیا هنوز میتونم از بیمه تکمیلی پدرم استفاده کنم یانه؟
    پاسخ:
    سلام
    اگر بیمه تکمیلی شما زیر نظر بنیاد شهید است باید از ایشان در مورد ادامه پوشش بیمه ای خود سئوال کنید
    ولی اگر بیمه تکمیلی شما بیمه تکمیلی طلایی فرهنگیان است پوشش بیمه تکمیلی شما بعد از ازدواجتان می بایست قطع گردد .
    باسلام
    همسرم کارمندقراردادی شرکت نفته من هفت ماه دیگر برای زایمان نیازبه بیمه تکمیلی دارم ایامیشود اقدام کرد.شرکت اقدامی برای بیمه تکمیلی کارکنان نکرده.مابایدچکارکنیم.لطفا شماره تماسی بزارید.بیمه تکمیلی ایران 
    پاسخ:
    سلام
    یکم مهرماه ثبت نام برای قرارداد جدید شروع شده و شما می توانید جهت ثبت نام اقدام کنید .
    سلام من یک کارمند رسمی آموزش و پرورش هستم و خودم بیوه طلایی هستم.میخواستم بپرسم میتونم برادرم و همسرش و دو فرزندش رو بیمه طلایی کنم؟ و اگر میتونم،هزینه اش چقدره؟
  • اله بخش بلوچی
  • ایا کارمندان وزارت بهداشت میتوانند بیمه تکمیلی دریافت کنندوچطوری 
     من پدرم شغلش ازاده مادرمم خانه داره أیا میتونه ماروبیمه تکمیلی کنه؟؟
     من پدرم شغلش ازاده مادرمم خانه داره أیا میتونه ماروبیمه تکمیلی کنه؟؟
  • ارومیه قلب آذربایجان
  • خیلی ممنون از سایت و مطالب مفیدتون
    یاشاسین آذربایجان یاشاسین اورمیه 
    اورمیه قلب آذربایجان 
    سلام بنده استخدام رسمس آموزش وپروش هستم خواستم یکی از فرزندانم را بیمه تکمیلی کنم  آموزش پرورش بردسیر میگوید باید همه فرزندانت را بیمه کنی یا هیچ کدام .یا واقعا این طوری هست؟ در ضمن من سه فرزند دختر دارم متشکرم اگر جواب داده بشه
    من میخواهم یکی از فرزندانم را بیمه تکمیلی کنم ولی مسعولین میگویند باید همه فرزندانت را بیمه کنی یااینکه هیچکدام . میخواستم ببینم آیا واقعا اینطوری هست که میفرمایند؟ ممنون از پاسخ شما
    باسلام.هزینه ی بیمه ی طلایی فرزند وبیمه ی تکمیلی همسر چقدراست؟
    سلام ببخشید کسی میدونه سایت استعلام آتیه سازان نام کاربری وکد چی باید وارد کنیم واز کجا بدونیم بیمه تکمیلی شده یا نه من مادرم وثبت نام کردم ا زگچا بدونم ثبت شده 
  • لیلی کاشفی
  • سلام  من فرهنگی هستم اما بیمه طلایی نیستم واز طریق همسرم که جانباز هستن طلایی شده ام آیا میتوانم پدرم را تکمیلی کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر
    با سلام آیا به صورت شخصی نمیشه بیمه تکمیلی شد؟
    حتما باید از طرف یک ارگان معرفی شده باشیم؟؟
  • عبد المجید نظری
  • سلام فرهنگی شاغل هستم دخترم دو ماه قبل عقد نموده دفترچه خدمات درمانی ایشان در اول دی ماه قطع گردیده  بیمه تکمیلی دارد و هنوز حذف نکرده ام ایا می تواند دفترچه بیمه ایرانیان دریافت نماید ولی از بیمه تکمیلی که در حال حاضر قطع نشده استفاده نماید یا بیمه تکمیلی ان را قطع نمایم  با تشکر
    با سلام.
    در مورد بیمه تکمیلی والدین سوال داشتم:

    در هیچ کجای قرارداد ذکر نشده که مادر و پدر بدون حق انتخاب باید بیمه شوند و نمیشود تنها پدر یا مادر را بیمه کرد. بر مبنای قرارداد شما بنده مادرم را بیمه تکمیلی کرده ام و حالا که به بیمه مراجعه کرده ام جهت دریافت معرفی نامه جهت عمل چشم ایشان، بیمه مدعی هست که باید حتما پدر را هم بیمه کرده باشم

    حال من مانده ام و مادر بیمارم و 43 هزارتومانی که باید تا آخر قرارداد واریز کنم،‌ حداقل اگر امکان اضافه کردن پدرم هم بود خوب بود ولی بیمه میگه که فرصت اضافه کردن و حذف تمام شده است.
    آیا بیمه تکمیلی شامل سربازان میشود؟
    سلام. آیا بیمه تکمیلی شامل سربازان هم میشود؟
  • سید هادی هاشمی
  • سلام پدر من جانبازه وبیمه طلایی دارد آیا پسرش که ۳۰سالشه ومتاهل هست میتواند خود وهمسر وفرزندخودرا بیمه طلای کند؟
  • محمدمهدی محمودی
  • باسلام مگه قرارنبده هزینه های فکتوربیمه رو 30تا40روزه بدن؟الان مه نزدیک پنج ماه هست یک میلیون فاکتور دادم یک ریال هم ندادن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی